Amazon Storefront

Met Amazon bereik je wereldwijd meer dan 300 miljoen actieve gebruikers. Verkopen via Amazon vereist serieuze marketingskills. Essentieel bij de Amazon marketing is een optimale Storefront, je eigen shop-in-shop op Amazon.

Amazon Storefront

  • Advies/support bij het openen van je account
  • Verkopen in Duitsland, Frankrijk en Engeland etc.
  • SEO en Amazon campagnes
  • Conversie optimalisatie
  • Je eigen Shop-in-shop

Vraag vrijblijvend en gratis een offerte aan!

0 mld
e-commerce omzet
0 %
zoekt via Amazon
0 mln
prime klanten

Wat is een Amazon Storefront

Als je ooit onderzoek hebt gedaan naar concurrenten op Amazon dan heb jij je vast weleens afgevraagd hoe andere verkopers zo professioneel overkomen op het platform. Je kijk dan waarschijnlijk naar een Amazon Storefront-voorbeeld. Deze weinig bekende maar enorm krachtige Amazon-tool is snel in te stellen en er kan gemakkelijk van worden geprofiteerd.

Een Amazon storefront, ook wel brandstore, is eigenlijk een shop-in-shop principe. Je krijgt je eigen webshop, met eigen url, binnen amazon. De store kun je op alle devices zien: desktop, laptop, tablet en mobiel.

Een storefront kan uit één pagina bestaan maar ook meerdere verschillende pagina’s. Deze pagina’s zijn te gebruiken als landingspage voor al jouw marketingactiviteiten binnen en buiten Amazon. Je kunt dus alle campagnes, die je op Amazon draait of zelfs buiten Amazon, laten uitkomen op je storefront.

De voordelen van een Storefront

  1. Een amazon.com/jouw-brand om te gebruiken als bestemmingspagina voor advertenties en om je organische positie in zoekmachines te verbeteren. 
  2. Een eigen plek binnen Amazon waar consumenten snel en gericht de producten van jouw merk kunnen bestellen nadat ze een product van jouw merk hebben gezien.
  3. Met een storefront kun je werken aan je merkimago. Door de store volledig in jouw huisstijl te brengen kun je zorgen voor herkenning en vertrouwen bij de consument.
  4. Je krijgt inzicht in hoe je storefront presteert. Elke dag kun je KPI’s zoals views, bezoekers en verkopen zien voor elke pagina binnen de store. 
  5. Het is mogelijk om verschillende versies van jouw storefront te maken. Deze kun je met 1 druk op de knop publiceren. Hierover vertel ik je verderop meer.
  6. Het is volledig gratis! De enige voorwaarde is dat jij je merk moet registreren bij Amazon voordat je een storefront kunt bouwen.

Interesse? Neem vrijblijvend contact op.

Persoonlijk advies nodig?

Geen probleem! Wij helpen je graag verder aan de telefoon of via een afspraak. Bel ons.

Joyce
Business adviseur

T: 088 339 76 78
E: [email protected]

Partners en awards